Jujubee S.A. - Games Developer and Publisher. iOS | Android | WP | PC | Mac | Linux | PS4 | Xbox One - Jujubee na konferencji Digital Dragons 2016 w Krakowie!

aktualności

Jujubee na konferencji Digital Dragons 2016 w Krakowie!

To była już kolejna edycja konferencji Digital Dragons, która ponownie odbyła się w przepięknym i gościnnym Krakowie. Lokalizacja imprezy znajdowała się w rejonie starego miasta, w pobliżu Wisły, około 20 minut piechotą od Głównego Rynku w Krakowie. Jak w latach ubiegłych tak i tym razem wydarzenie to zgromadziło dużą liczbę polskich twórców gier, ludzi mediów i wydawców.



 

Jujubee, jako jeden ze sponsorów konferencji, posiadało własne stoisko na którym promowane były trzy tytuły realizowane przez studio - KURSK, Realpolitiks oraz Take Off - The Flight Simulator. Ta ostatnia produkcja miała swoją premierę 9 czerwca bieżącego roku.

 

Na Digital Dragons Jujubee było reprezentowane przez cztery osoby, w tym przez dwóch członków zarządu spółki. Była to doskonała okazja do odświeżenia kontaktów biznesowych i do odbycia interesujących rozmów na temat realizowanych obecnie projektów - zarówno z przedstawicielami mediów jak i z potencjalnymi wydawcami.



Oczywiście na konferencji nie mogło zabraknąć pozostałych polskich firm, takich jak CD Projekt, 11 bit studios czy Techland, których przedstawiciele często dzielili się przy okazji paneli swoją wiedzą i doświadczeniami związanymi z produkcją ostatnich tytułów, chociażby doskonale przyjętego przez rynek Wiedźmina. Z zagranicznych nazwisk bez wątpienia największy entuzjazm wzbudził John Romero, legendarny współzałożyciel id Software, który wygłosił przemówienie o początkach tego zasłużonego studio jak i pracach nad tak kultowymi seriami gier jak Quake, Doom i Wolfenstein. Możliwość poznania historii tej legendarnej firmy bez wątpienia była ekscytującym wydarzeniem.



 

Kontakt z prasą oraz rozmowy z wydawcami były najważniejszymi celami naszego udziału w konferencji. Prezentacje naszych produkcji przyniosły zainteresowanie znanych firm i pokazały drzemiący w naszych tytułach potencjał marketingowy. Wymieniliśmy wiele kontaktów, otrzymaliśmy cenne uwagi na temat realizowanych przez nas projektów i obyliśmy kilka bardzo wartościowych spotkań. Konferencję opuściliśmy z poczuciem dobrze wykonanej pracy.


Digital Dragons zakończyło się świetną, już mniej oficjalną imprezą. Spędziliśmy na niej czas wśród dobrej muzyki i przyjaciół z gamedevu. Atmosfera była równie przyjazna, jak w trakcie całej konferencji i tym samym mogliśmy wrócić do domów z bazą świeżych kontaktów, wieloma pomysłami i sporą dawką optymizmu.



 

Ilość kontaktów, które zdobyliśmy podczas ostatnich dwóch konferencji, dobry odbiór naszych gier oraz wymiana doświadczeń z pozostałymi twórcami były doskonałym dowodem na to, że warto uczestniczyć w tego typu inicjatywach. Są one doskonałą okazją do poszerzenia swojej wiedzy dzięki licznym wartościowym wykładom, ale także umożliwiają spotkanie fantastycznych ludzi i nawiązanie perspektywicznych znajomości. Bez względu na kraj i układy polityczne, twórcy gier mają podobny stosunek do ich produkcji i podobną wrażliwość. Mamy jeden, wspólny cel - dostarczać graczom jak najlepszą rozrywkę, wciąż czerpiąc przyjemność z samego procesu tworzenia nowych tytułów.